1790 yılından beridir uyuyan fayın üstündeyiz en ufak bir tetikleme heryeri faciaya dönderir. Ayiretten Türkiyenin en tehlikeli deprem şehriyiz komple şehir olarak kırmızı alan. her yerde fay hattı var😔
hocam bunu şehriniz kaldırsa bizim yüreğimiz kaldırmaz