bydex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1790 yılından beridir uyuyan fayın üstündeyiz en ufak bir tetikleme heryeri faciaya dönderir. Ayiretten Türkiye’nin en tehlikeli deprem şehriyiz komple şehir olarak kırmızı alan. her yerde fay hattı var😔
hocam bunu şehriniz kaldırsa bizim yüreğimiz kaldırmaz