tayfunsofuoglu adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
İstanbulda deprem olduğunu düşünebiliyormusunuz?
33
●2.084
- 09-02-2023, 14:36:16işin kötü yanı istanbul da da 2 fay ard arda. kimi prof tek fay diyor kimi arada ayrılıyor 2 fay diyor. yani beklenen adalar fayı kırılırsa diğer silivriden çanakkale ye kadar uzanıyor. yani 7.7 ve 7,6 istanbul için de hiç uzak değil. ya tek seferde 7,5 civarı yada ayrı ayrı 7 civarı depremden söz ediliyor. Allah gecinden versin diyeceğim geciktikçe depremin boyutu büyüyor. işin kötü yanı uzmanlar ABD bile tüm bütçesinin istanbuldaki evleri yıkıp yenide yapmaya harcasa geriye binlerce ev kalır bütçe yetmez diyor. Yani iş devletin de ötesinde. hal kdesen para yok kendi yaptıramıyor. mütahitler desen halka yardımcı olmuyor çoğu para göz.
resmen içinden çıkılmaz bir cenderenin içine düştük ve deprem olup bitmeden bu korku bitmeyecek. - 09-02-2023, 18:52:05Kandillide deprem toplanma alanı ranta açılıyor: İçinde anıt ağaçlar da var
https://www.diken.com.tr/kandillide-...gaclar-da-var/
Deprem Toplanma Alanlarının Dörtte Üçü İmara Açıldı
https://m.bianet.org/bianet/yasam/21...u-imara-acildi
Sonra siyaset zamanı değil, depremin siyaseti olmaz gibi saçma sapan savunmalarla ya gönderiler siliniyor, ya yalakalar karşı çıkıyor.
Bunları hepiniz biliyorsunuz, tröller de biliyor. Ama umurlarında mı?
Suriyelileri afganları kaçkınları ülkeye doldurdunuz şimdi alayı yağma peşindeler, tröllerin umurunda mı?
20 yıldır yönettikleri ülkede hiç yanlış işleri yok, afetler kader, tarikatlar kandırıkçı, hepsini eleştirenler nankör, ********, sürtük...