Hocam keşke öyle bir şey olsa fakat uzmanlar tarafından yalanlandı defalarca. Yani öyle bir şey malesef yok. Aksine daha da yaklaştırıyor
Allah korusun hocam. Ufak çaplı depremler ile fay hattının enerjisi boşalsın inşallah. Eğer bu türmü bir depremin batıda yada İstanbulda olsaydı durum çok daha vahim olacaktı. Allah korusun inşallah.