işin kötü yanı istanbul da da 2 fay ard arda. kimi prof tek fay diyor kimi arada ayrılıyor 2 fay diyor. yani beklenen adalar fayı kırılırsa diğer silivriden çanakkale ye kadar uzanıyor. yani 7.7 ve 7,6 istanbul için de hiç uzak değil. ya tek seferde 7,5 civarı yada ayrı ayrı 7 civarı depremden söz ediliyor. Allah gecinden versin diyeceğim geciktikçe depremin boyutu büyüyor. işin kötü yanı uzmanlar ABD bile tüm bütçesinin istanbuldaki evleri yıkıp yenide yapmaya harcasa geriye binlerce ev kalır bütçe yetmez diyor. Yani iş devletin de ötesinde. hal kdesen para yok kendi yaptıramıyor. mütahitler desen halka yardımcı olmuyor çoğu para göz.
resmen içinden çıkılmaz bir cenderenin içine düştük ve deprem olup bitmeden bu korku bitmeyecek.