Kandillide deprem toplanma alanı ranta açılıyor: İçinde anıt ağaçlar da var
https://www.diken.com.tr/kandillide-...gaclar-da-var/
Deprem Toplanma Alanlarının Dörtte Üçü İmara Açıldı
https://m.bianet.org/bianet/yasam/21...u-imara-acildi
Sonra siyaset zamanı değil, depremin siyaseti olmaz gibi saçma sapan savunmalarla ya gönderiler siliniyor, ya yalakalar karşı çıkıyor.
Bunları hepiniz biliyorsunuz, tröller de biliyor. Ama umurlarında mı?
Suriyelileri afganları kaçkınları ülkeye doldurdunuz şimdi alayı yağma peşindeler, tröllerin umurunda mı?
20 yıldır yönettikleri ülkede hiç yanlış işleri yok, afetler kader, tarikatlar kandırıkçı, hepsini eleştirenler nankör, ********, sürtük...