• 08-02-2023, 21:40:58
    #10
    dediklerinizde haklısınız sonuna kadar.
  • 08-02-2023, 21:42:21
    #11
    backlinkmatik.com
    YasinReal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Para her zaman her şekilde her türlü kazanılabilen bir kağıt parçasıdır. Ama insanlık maalesefki bunu bir gün anlayacaktır diye umuyorum.
    Bugün şehrimde bir çok iş insanının depremzedeler için boştaki evlerini açtıklarını gördüm. Hataydaki bi kardeşimin 60 kişilik ailesinden(hala teyze amca vs.) sadece 20 civarı kişi sağ kalmış. Allah izin verirse yarın yanıma gelecekler boştaki evimize yerleştireceğim. Ama bazı insanlarıda görüyorum duyuyorumki fırsattan istifade kiralara zam yapmışlar. YATACAK YERİNİZ YOK!.

    sizin gibi insanlar sagolsun varolsun.

    pazarcıktaki kuzenlerimden birisini, kayseri'deki asker arkadaşı köy evine davet etti, oraya gittiler mecbur çünkü ekmek su bile bulamıyorlardı. o kadar duygulandım ki.

    çok güzel çok koca yürekli insanlarımız var sizler gibi
  • 08-02-2023, 21:44:01
    #12
    Burdan sizin vasıtanızla yineliyorum hocam sobalı evimiz var ve 2 aileye kadar hatta 3 aileye kadar en azından ısınma ve barınma imkânı ile destek verebilirim Eskişehir'de evim. Gelmek isteyen olursa kapım açık her zaman.
  • 08-02-2023, 21:45:43
    #13
    SEOmuhendisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sizin gibi insanlar sagolsun varolsun.

    pazarcıktaki kuzenlerimden birisini, kayseri'deki asker arkadaşı köy evine davet etti, oraya gittiler mecbur çünkü ekmek su bile bulamıyorlardı. o kadar duygulandım ki.

    çok güzel çok koca yürekli insanlarımız var sizler gibi
    TÜRK Irkı sağ olsun hocam, benimkide asker arkadaşım kendisi zamanında Suriyeden gelip burada iş kurmuş.
    Birde durumu iyi olan abilerimiz ablalarımız var ise https://www.turkiye.gov.tr/ashb-koru...gorusme-talebi buradan ailesine şuanda ulaşılamayan çocuklara koruyucu aile olabiliyorlarmış, ben başvurdum fakat eşimin yaşından dolayı talep reddedildi
  • 08-02-2023, 21:49:27
    #14
    backlinkmatik.com
    Cnkrt2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Burdan sizin vasıtanızla yineliyorum hocam sobalı evimiz var ve 2 aileye kadar hatta 3 aileye kadar en azından ısınma ve barınma imkânı ile destek verebilirim Eskişehir'de evim. Gelmek isteyen olursa kapım açık her zaman.


    konunuz var mı hocam? uplayalım. iyi ki varsınız .


    YasinReal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    TÜRK Irkı sağ olsun hocam, benimkide asker arkadaşım kendisi zamanında Suriyeden gelip burada iş kurmuş.
    Birde durumu iyi olan abilerimiz ablalarımız var ise https://www.turkiye.gov.tr/ashb-koru...gorusme-talebi buradan ailesine şuanda ulaşılamayan çocuklara koruyucu aile olabiliyorlarmış, ben başvurdum fakat eşimin yaşından dolayı talep reddedildi

    "ailesine şuanda ulaşılamayan çocuklara koruyucu aile "


    : küçüçük bedenler, minicik kalpler ne büyük dertler yaşıyor allahım sen acı
  • 08-02-2023, 21:52:24
    #15
    SEOmuhendisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


    konunuz var mı hocam? uplayalım. iyi ki varsınız .
    Konum yok hocam, şuan mobilim ve depolara malzeme taşıyıp paketlemesini yapmaya çalışıyoruz bu tür konular görünce bi hocamız görürse belirtiyorum ki kendisi veya yakınları için ulasabilsinler en azından diye.
  • 08-02-2023, 22:30:31
    #16
    @SEOmuhendisi; sayın hocam,

    sitem ve vurguladığınız durum, bu konu için de geçerli midir?
  • 08-02-2023, 22:41:13
    #17
    backlinkmatik.com
    artviasyazilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @SEOmuhendisi; sayın hocam,

    sitem ve vurguladığınız durum, bu konu için de geçerli midir?
    hayır değil hocam

    nakitiniz yok, hizmetinizle bağış yapıyorsunuz bundan dogal ne olabilir ?

    fırsatçılık şudur:

    "bu zor günlerde, herkes site sahibi olabilsin diye %20 indirim yapıyoruz"

    bu fırsatçılıktır hocam.


    ya da

    hemen bit deprem yardm scripti kodlayıp derme çatma

    "bu zor günleri hep beraber atlatacagız. deprem yardımlaşma scriptimiz 2000 tldir"

    gibi.

    bağış yapabilmek için ticaret yapmakla, ticaret yapabilmek için deprem edebiyatı yapmak farklıdır.

    somut örneklerle daha iyi açıklayabildm mi ?
  • 08-02-2023, 22:50:04
    #18
    Kardeşim deprem bölgesindeyim, insanlara diyorum bazılarına deprem bölgesindeyim şuan istediğin ürünü veremem böyle böyle biraz bekletcem.

    "Mümkün olduğunca hızlı olursan sevinirim" diyor.

    Ne diyeyim bilmiyorum...