Para her zaman her şekilde her türlü kazanılabilen bir kağıt parçasıdır. Ama insanlık maalesefki bunu bir gün anlayacaktır diye umuyorum.
Bugün şehrimde bir çok iş insanının depremzedeler için boştaki evlerini açtıklarını gördüm. Hataydaki bi kardeşimin 60 kişilik ailesinden(hala teyze amca vs.) sadece 20 civarı kişi sağ kalmış. Allah izin verirse yarın yanıma gelecekler boştaki evimize yerleştireceğim. Ama bazı insanlarıda görüyorum duyuyorumki fırsattan istifade kiralara zam yapmışlar. YATACAK YERİNİZ YOK!.
sizin gibi insanlar sagolsun varolsun.
pazarcıktaki kuzenlerimden birisini, kayseri'deki asker arkadaşı köy evine davet etti, oraya gittiler mecbur çünkü ekmek su bile bulamıyorlardı. o kadar duygulandım ki.
çok güzel çok koca yürekli insanlarımız var sizler gibi