Kardeşim deprem bölgesindeyim, insanlara diyorum bazılarına deprem bölgesindeyim şuan istediğin ürünü veremem böyle böyle biraz bekletcem.

"Mümkün olduğunca hızlı olursan sevinirim" diyor.

Ne diyeyim bilmiyorum...