Cnkrt2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Burdan sizin vasıtanızla yineliyorum hocam sobalı evimiz var ve 2 aileye kadar hatta 3 aileye kadar en azından ısınma ve barınma imkânı ile destek verebilirim Eskişehir'de evim. Gelmek isteyen olursa kapım açık her zaman.


konunuz var mı hocam? uplayalım. iyi ki varsınız .


YasinReal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
TÜRK Irkı sağ olsun hocam, benimkide asker arkadaşım kendisi zamanında Suriyeden gelip burada iş kurmuş.
Birde durumu iyi olan abilerimiz ablalarımız var ise https://www.turkiye.gov.tr/ashb-koru...gorusme-talebi buradan ailesine şuanda ulaşılamayan çocuklara koruyucu aile olabiliyorlarmış, ben başvurdum fakat eşimin yaşından dolayı talep reddedildi

"ailesine şuanda ulaşılamayan çocuklara koruyucu aile "


: küçüçük bedenler, minicik kalpler ne büyük dertler yaşıyor allahım sen acı