r10'daki deprem fırsatçıları
19
●1.496
- 08-02-2023, 21:42:21YasinReal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sizin gibi insanlar sagolsun varolsun.
pazarcıktaki kuzenlerimden birisini, kayseri'deki asker arkadaşı köy evine davet etti, oraya gittiler mecbur çünkü ekmek su bile bulamıyorlardı. o kadar duygulandım ki.
çok güzel çok koca yürekli insanlarımız var sizler gibi - 08-02-2023, 21:45:43TÜRK Irkı sağ olsun hocam, benimkide asker arkadaşım kendisi zamanında Suriyeden gelip burada iş kurmuş.SEOmuhendisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Birde durumu iyi olan abilerimiz ablalarımız var ise https://www.turkiye.gov.tr/ashb-koru...gorusme-talebi buradan ailesine şuanda ulaşılamayan çocuklara koruyucu aile olabiliyorlarmış, ben başvurdum fakat eşimin yaşından dolayı talep reddedildi - 08-02-2023, 21:49:27Cnkrt2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

konunuz var mı hocam? uplayalım. iyi ki varsınız .
YasinReal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
"ailesine şuanda ulaşılamayan çocuklara koruyucu aile "


: küçüçük bedenler, minicik kalpler ne büyük dertler yaşıyor allahım sen acı
- 08-02-2023, 21:52:24Konum yok hocam, şuan mobilim ve depolara malzeme taşıyıp paketlemesini yapmaya çalışıyoruz bu tür konular görünce bi hocamız görürse belirtiyorum ki kendisi veya yakınları için ulasabilsinler en azından diye.SEOmuhendisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-02-2023, 22:30:31
- 08-02-2023, 22:41:13hayır değil hocamartviasyazilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
nakitiniz yok, hizmetinizle bağış yapıyorsunuz bundan dogal ne olabilir ?
fırsatçılık şudur:
"bu zor günlerde, herkes site sahibi olabilsin diye %20 indirim yapıyoruz"
bu fırsatçılıktır hocam.
ya da
hemen bit deprem yardm scripti kodlayıp derme çatma
"bu zor günleri hep beraber atlatacagız. deprem yardımlaşma scriptimiz 2000 tldir"
gibi.
bağış yapabilmek için ticaret yapmakla, ticaret yapabilmek için deprem edebiyatı yapmak farklıdır.
somut örneklerle daha iyi açıklayabildm mi ? - 08-02-2023, 22:50:04Kardeşim deprem bölgesindeyim, insanlara diyorum bazılarına deprem bölgesindeyim şuan istediğin ürünü veremem böyle böyle biraz bekletcem.
"Mümkün olduğunca hızlı olursan sevinirim" diyor.
Ne diyeyim bilmiyorum...

