Sanırım artık bir durumu bile sorgulayamayacağız, hakkında konu açamayacağız. KONUNUN SİYESETLE BİR ALAKASI YOK!
Yarın birgün bu konuyu silen moderatörün başına da afet gelirse biz yine hesap sormak sorgulamak için, sizi savunmak için burda olucaz.
Açıklamada yazmış siyası tartışma diye. Sen ne dersen de birisi gelip altında siyaset yapacak merak etme burası öyle bir yer.
Gereken şey siyasetse o da yapılmalı hocam, insanlar can veriyor. Sebebi siyasetse o da konuşulmalı. Ülkenin önde gelen profesörleri bile yönetimi suçluyor. Ben birşey demiyorum.
Gereken şey siyasetse o da yapılmalı hocam, insanlar can veriyor. Sebebi siyasetse o da konuşulmalı. Ülkenin önde gelen profesörleri bile yönetimi suçluyor. Ben birşey demiyorum.
Sitenin title'a bak hocam. Webmaster ve Freelancer yazıyor. Bu sizin anlayışınıza bağlı olan bir durum değil.
Gereken şey siyasetse o da yapılmalı hocam, insanlar can veriyor. Sebebi siyasetse o da konuşulmalı. Ülkenin önde gelen profesörleri bile yönetimi suçluyor. Ben birşey demiyorum.
Kavga yeri değil hocam burası forum siyasetinizi dışarda yapabilirsiniz
İnsanlar hâlâ enkazın altındayken sıcak evlerimizde klavyede 10 - 20 tuşa basarak böyle şeyleri tartışamayız ve okumakla uğraşamayız. Daha öncelikli, daha önemli, çok daha ACİL konular var şu an. Bu tür tartışmaların hiç sırası değil. Şu an ekmek ve su diye yalvaran yüzlerce can var.