professing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Açıklamada yazmış siyası tartışma diye. Sen ne dersen de birisi gelip altında siyaset yapacak merak etme burası öyle bir yer.
Gereken şey siyasetse o da yapılmalı hocam, insanlar can veriyor. Sebebi siyasetse o da konuşulmalı. Ülkenin önde gelen profesörleri bile yönetimi suçluyor. Ben birşey demiyorum.