Batuhan Ustun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gereken şey siyasetse o da yapılmalı hocam, insanlar can veriyor. Sebebi siyasetse o da konuşulmalı. Ülkenin önde gelen profesörleri bile yönetimi suçluyor. Ben birşey demiyorum.
Kavga yeri değil hocam burası forum siyasetinizi dışarda yapabilirsiniz