• 08-02-2023, 16:30:51
    #28
    Üyeliği durduruldu
    masonluktaki yardım felsefesi ilginç nedense aklıma geldi. Sağ elle alıp sol elle vermek gibi bir adetleri varmış. Daha da önemlisi, önce kendileri zenginleşiyor, ondan sonra yardım yapıyorlar.
    Mesela adam kendisine mercedes ve villa aldı, o güne kadar tek kuruş hayrı yok. Ondan sonra ise 100 tl 1000 tl gibi bir yardım yapıyor. Bunu da iyilik olarak göze sokuyorlar.

    İnternet-sosyal medya sayesinde yaşadığımız çağın yeni Karun'ları ortaya çıkıyor. Karun'a da insanların çoğu imreniyordu. Sonra servetiyle birlikte yerin dibine battı.

    Beast midir nedir, insanların çoğu imrenebilir. Ancak ben samimi bulmuyorum. Masondur değildir benim için önemli değil. Ama tam olarak mason-karun kafasında yaşıyorlar.
  • 08-02-2023, 16:39:59
    #29
    Kişisel Rütbe
    looktr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    masonluktaki yardım felsefesi ilginç nedense aklıma geldi. Sağ elle alıp sol elle vermek gibi bir adetleri varmış. Daha da önemlisi, önce kendileri zenginleşiyor, ondan sonra yardım yapıyorlar.
    Mesela adam kendisine mercedes ve villa aldı, o güne kadar tek kuruş hayrı yok. Ondan sonra ise 100 tl 1000 tl gibi bir yardım yapıyor. Bunu da iyilik olarak göze sokuyorlar.

    İnternet-sosyal medya sayesinde yaşadığımız çağın yeni Karun'ları ortaya çıkıyor. Karun'a da insanların çoğu imreniyordu. Sonra servetiyle birlikte yerin dibine battı.

    Beast midir nedir, insanların çoğu imrenebilir. Ancak ben samimi bulmuyorum. Masondur değildir benim için önemli değil. Ama tam olarak mason-karun kafasında yaşıyorlar.
    Biri daha geldi ve gel açıklama yap yardım gelsin o bile yeter
  • 08-02-2023, 16:57:56
    #30
    Yaptıklarını samimi bulur yada bulmazsınız başka konu fakat şuanda gelecek her yardım belki 1 canın kurtulmasını sağlayacak.

    Bu arada kişi elbette para kazanacak ki dağıtacak . bir insanın önce kendini düşünmesi çok mu anormal. Elbette önce kendisine ev alacak araba alacak iş kuracak , kendi hayatını garantiye alacak , sonra kazandığı ile yardım yapacak.

    Bu kişide bunu yapıyor kendini garantiye almış artık , kazandığının bir çoğunu'da dağıtıyor.

    Ülkemizde ve dünyada bir çok milyarder var , bir kaçı dışında gerçekten sağlam bağış yapanı henüz ben görmedim. Gizli yapmıştır bilemiyorum ama , şu şartlarda gizli değil açık açık yapılmalı ki herkese örnek olmalı.

    Bugün xx banka çıkıp 50 milyon TL bağışlıyoruz dese diğer bankada altta kalmayıp bağış yapacak.
  • 08-02-2023, 17:09:50
    #31
    Üyeliği durduruldu
    Avrupa ve abd onlarca yıldır afrikayı sömüyüor, terör örgütleri kurup halkı birbirine kırdırıyor.
    Türkiyede müslüman bazı vakıflar ise afrikada vd yerlerde su kuyusu açıyor, kurban kesiyor.

    Bu böyle olurken, bizim içimizdeki bazı çakallar da BU ÜLKEDE ONCA AÇ VARKEN NEDEN AFRİKAYA YARDIM YAPILIYOR diye ucube bir akılla her gün çemkiriyordu.
    Bunlar aynı zamanda ab-abd hayranı. Sömürü için batıya tek keklime etmiyor; ancak bill gatesin şüpheli aşı bağışlarını alkışlıyorlar.

    Üstüste koyunca öyle manzara çıkıyor ki, ne desek az gelir...
  • 08-02-2023, 18:35:05
    #32
    🏆 SMM-PANEL.NET
    Foothill adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim icin yardim edip etmesi olay degil. Sanki siz cok taniyonuz adami. Evine gidip cay ictiniz. Bazi insanlar vardir, yardimi belli kuruluslara verir ve isminin aciklanmasini istemez. Bazilari vardir daha cok mainstream olmak icin daha cok on olanda olmak icin, bazi tilkilikler yapar. Pek samimi degilder bana gore cunku asil amaclari daha cok oara yapmak
    daha çok para yapmak amacı olsa 1000 insanı tedavi ettirmek yerine paradan para kazanır
  • 08-02-2023, 19:15:07
    #33
    Daha hızlı engellemek için profile buton talep ediyorum.
  • 08-02-2023, 19:25:09
    #34
    Bybitter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yazık sana ve senin gibi ahmaklara.
    Kendisi 100 tane yardıma ihtiyacı olan kişiye yardım edip daha fazla kazanıyorsa;

    100 İHTİYAÇ SAHİBİ ihtiyacını karşıladı mı? EVET
    Kendisi kazandı mı? (SENİN KÜÇÜK BEYNİNE GÖRE EVET)

    Yine her türlü iyi değil mi sonuçta 100 insan o adam sayesinde durumu iyi oldu.


    SEN NE YAPTIN DEPREMZEDELER İÇİN?

    Klavye başında ahmaklıktan başka ne yaptın?????????????????
    Bırakın ya hocam insan kendinden bilir işi diyip geçelim.
  • 08-02-2023, 19:58:38
    #35
    Haset hiç iyi bir şey değil...
  • 08-02-2023, 20:28:00
    #36
    Kişisel Rütbe
    https://youtu.be/9uNTBYDa8q8?feature=share