Avrupa ve abd onlarca yıldır afrikayı sömüyüor, terör örgütleri kurup halkı birbirine kırdırıyor.
Türkiyede müslüman bazı vakıflar ise afrikada vd yerlerde su kuyusu açıyor, kurban kesiyor.
Bu böyle olurken, bizim içimizdeki bazı çakallar da BU ÜLKEDE ONCA AÇ VARKEN NEDEN AFRİKAYA YARDIM YAPILIYOR diye ucube bir akılla her gün çemkiriyordu.
Bunlar aynı zamanda ab-abd hayranı. Sömürü için batıya tek keklime etmiyor; ancak bill gatesin şüpheli aşı bağışlarını alkışlıyorlar.
Üstüste koyunca öyle manzara çıkıyor ki, ne desek az gelir...