Yaptıklarını samimi bulur yada bulmazsınız başka konu fakat şuanda gelecek her yardım belki 1 canın kurtulmasını sağlayacak.
Bu arada kişi elbette para kazanacak ki dağıtacak . bir insanın önce kendini düşünmesi çok mu anormal. Elbette önce kendisine ev alacak araba alacak iş kuracak , kendi hayatını garantiye alacak , sonra kazandığı ile yardım yapacak.
Bu kişide bunu yapıyor kendini garantiye almış artık , kazandığının bir çoğunu'da dağıtıyor.
Ülkemizde ve dünyada bir çok milyarder var , bir kaçı dışında gerçekten sağlam bağış yapanı henüz ben görmedim. Gizli yapmıştır bilemiyorum ama , şu şartlarda gizli değil açık açık yapılmalı ki herkese örnek olmalı.
Bugün xx banka çıkıp 50 milyon TL bağışlıyoruz dese diğer bankada altta kalmayıp bağış yapacak.