Bybitter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yazık sana ve senin gibi ahmaklara.
Kendisi 100 tane yardıma ihtiyacı olan kişiye yardım edip daha fazla kazanıyorsa;

100 İHTİYAÇ SAHİBİ ihtiyacını karşıladı mı? EVET
Kendisi kazandı mı? (SENİN KÜÇÜK BEYNİNE GÖRE EVET)

Yine her türlü iyi değil mi sonuçta 100 insan o adam sayesinde durumu iyi oldu.


SEN NE YAPTIN DEPREMZEDELER İÇİN?

Klavye başında ahmaklıktan başka ne yaptın?????????????????
Bırakın ya hocam insan kendinden bilir işi diyip geçelim.