Vallahi ben anlamadım. Forumda ne kadar hatay, kahramanmaras illerinde kisiler varsa hepsinin son görülmesi son o gece. Umarım sadece internete ulaşamama gibi durumlardır. Umarım yakın zamanda hepsi aramıza dönerler.
Hatayda yaşayan şanslı bir arkadaşım Hatay'ın %80i kullanılamayacak durumda dedi ya yıkıldı ya catladi
Hocam arkadaşı ben r10 a davet etmiştim ilk deprem anında ben ona yazmıştım son mesajlarımdada hep onun için yardım arıyordum aslında şükür şuan şehiri terk ediyor
Hocam arkadaşı ben r10 a davet etmiştim ilk deprem anında ben ona yazmıştım son mesajlarımdada hep onun için yardım arıyordum aslında şükür şuan şehiri terk ediyor
Konuya da yazdı, WhatsApp'tan da görüştük. Şükür iyiymiş hocam