Simolf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Vallahi ben anlamadım. Forumda ne kadar hatay, kahramanmaras illerinde kisiler varsa hepsinin son görülmesi son o gece. Umarım sadece internete ulaşamama gibi durumlardır. Umarım yakın zamanda hepsi aramıza dönerler.

Hatayda yaşayan şanslı bir arkadaşım Hatay'ın %80i kullanılamayacak durumda dedi ya yıkıldı ya catladi