MehmetSapmaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam arkadaşı ben r10 a davet etmiştim ilk deprem anında ben ona yazmıştım son mesajlarımdada hep onun için yardım arıyordum aslında şükür şuan şehiri terk ediyor
Konuya da yazdı, WhatsApp'tan da görüştük. Şükür iyiymiş hocam