• 07-02-2023, 05:19:04
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Madem ülkede tek söz ile yönetiliyor.Bunları yapmak çokmu zor.
    1. Hükümetin yerinde olsam matkap dahil tüm el ve iş makinelerine el koyardım.
    2. Şirket ve şahış helikopter ve uçaklara el koyardım .
    3. Ulaşılmayan noktalara tsk paraşüt indirme tugaylarını indirirdim .Erzak kısmını da uçak ile aktarırdım .
    4. Tüm tekstil fabrikalarına ve atölyelere el koyardım ve deprem bölgesi için üretim yaptırırdım.
    5. Sevkiyat için ülkedeki belli sayıda tırlara el koyardım belli bir süre dönüşümlü olarak.
    6. Gıda ve temizlik fabrikalara el koyup üretim yaptırıp deprem bölgesine aktarırdım .
    7. Kısa süreliğine eğitimle gönüllü kişileri deprem bölgelerine aktarırdım.

    Bu sim city mi diyen arkadaşlar çıkabilir ancak bunlar yapılsa çok insanın hayatı emin olun kurtulur .Bazı noktalarda basit düşünmek iyidir.Acil bir durum ile karşılaştık ülkenin acil eylem planı olmayıp kervan yolda düzülür mantığı ile gidildiği için nacizane önerilerim.
  • 07-02-2023, 05:20:40
    #2
    tsk neden şehire inmedi onu anlamadım. dünyanın en büyük 8-9 ordusundan biriyiz diye övünürler bi afet olduğunda şehire inmezler nasıl iş bu
  • 07-02-2023, 05:21:16
    #3
    gerçekten şaka gibi kahroluyorum hiç bir şey yapamadığım için. yakıt yok su yok yiyecek yok hiç bir şey yok.
  • 07-02-2023, 05:21:52
    #4
    Önce kendimize sormamız gereken Türk Silahlı Kuvvetlerini kim tutuyor? Neden çıkarmıyor amaçlanan ne?
  • 07-02-2023, 05:31:19
    #5
    cmlndz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Önce kendimize sormamız gereken Türk Silahlı Kuvvetlerini kim tutuyor? Neden çıkarmıyor amaçlanan ne?
    önce deprem oldu birde savaş olursa kim koruyacak ozaman da asker niye görevinin başında değil diyecekler
  • 07-02-2023, 05:31:30
    #6
    Malum kişi çoğu zaman kafasının dikine gidip kimseyi dinlemiyor keşke bu zamanda yapsa güç onun elinde
  • 07-02-2023, 05:36:34
    #7
    Böyle düşünceye sahip olan bir kişinin bunlara ihtiyacı kalmadan
    Gerekli deprem önlemleri alırdı zaten hocam.
  • 07-02-2023, 05:40:04
    #8
    https://www.youtube.com/shorts/5Farl-MRMBs

    Yav arkadaş kim diyor asker gitmedi, gitmiyor diye. Bırakın şu provokasyonu lütfen.
  • 07-02-2023, 05:47:05
    #9
    Rosbiel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    önce deprem oldu birde savaş olursa kim koruyacak ozaman da asker niye görevinin başında değil diyecekler
    Sebebinin bu olduğunu düşünüyorsan vah ki ne vah, senin adına üzüldüm.