Rosbiel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
önce deprem oldu birde savaş olursa kim koruyacak ozaman da asker niye görevinin başında değil diyecekler
Sebebinin bu olduğunu düşünüyorsan vah ki ne vah, senin adına üzüldüm.