Madem ülkede tek söz ile yönetiliyor.Bunları yapmak çokmu zor.
  1. Hükümetin yerinde olsam matkap dahil tüm el ve iş makinelerine el koyardım.
  2. Şirket ve şahış helikopter ve uçaklara el koyardım .
  3. Ulaşılmayan noktalara tsk paraşüt indirme tugaylarını indirirdim .Erzak kısmını da uçak ile aktarırdım .
  4. Tüm tekstil fabrikalarına ve atölyelere el koyardım ve deprem bölgesi için üretim yaptırırdım.
  5. Sevkiyat için ülkedeki belli sayıda tırlara el koyardım belli bir süre dönüşümlü olarak.
  6. Gıda ve temizlik fabrikalara el koyup üretim yaptırıp deprem bölgesine aktarırdım .
  7. Kısa süreliğine eğitimle gönüllü kişileri deprem bölgelerine aktarırdım.

Bu sim city mi diyen arkadaşlar çıkabilir ancak bunlar yapılsa çok insanın hayatı emin olun kurtulur .Bazı noktalarda basit düşünmek iyidir.Acil bir durum ile karşılaştık ülkenin acil eylem planı olmayıp kervan yolda düzülür mantığı ile gidildiği için nacizane önerilerim.