istanbul dayım
gün boyu ağlamaktan yaşananları görmekten ve çaresizlikten çok mutsuzum. bunları da ağlayarak yazıyorum
elimizden geleni yapıyoruz ama gücümüzün yetmediği çok acı görüntüler görüyoruz yardım istekleri yalvarislar
depremin kendisinin yarattığı felaket, yaralılar, yardım bekleyenler , umutsuz bekleyenler, aç susuz kalanlar , soğukta enkaz altında kurtarılmayı bekleyenler
sağ kurtarılanların çoğu keşke kurtulmasaydım diyecek belki de kaybedilen sevdikleri
uzun zamandır bu kadar acı ve çaresizlik görmemiştim
benim psikolojim olağanüstü bozuldu
Allah hepimizin yardımcısı olsun
unutulmaz acılar yaşıyoruz
2
●162
- 07-02-2023, 01:13:52
- 07-02-2023, 01:28:27çok geçmiş olsun çok zor cokOfisto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle