Ofisto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ayni durumdayim. Caresiz 3 yavrumla aracta sabahliyirum cok kucukler elimden geldikce onlari korumaya calisiyorum depremler durmuyor caresiz kaldim
çok geçmiş olsun çok zor cok