• 06-02-2023, 19:18:43
    #1
    Mali Müşavir
    Merhaba arkadaşlar. Sabah ve öğle gerçekleşen depremle birlikte birçok evlerimiz yıkıldı. Doğalgaz elektrik ve sular kesildi. İnternet çok kısıtlı. Lütfen hatlarımızı meşgul etmeyelim. Gaziantepte çok sayıda ölü ve yaralı mevcut. Göçük altındaki kişilere ulaşmamız için birbirimize destek olalım. Yoğun bir yağış var. Hava çok soğuk. Bizler iyiyiz çok şükür. Lütfen önümüzdeki saatler boyunca binalardan uzak duralım. Ve lütfen ama lütfen hatlarımızı zorunlu olmadıkça meşgul etmeyelim. Hepimize geçmiş olsun. 😔😔
  • 06-02-2023, 19:20:06
    #2
    Ne diyeceğimi bilemiyorum. Çok zor.
    Umarım devletimiz hızlıca müdahale eder...
  • 06-02-2023, 19:20:22
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hocam ben antalyada evimdeyim. Dışarısı buz kesiyor :/ Allah'ım sen depremzedelere yardım et. Ne zor bi imtihandır.
  • 06-02-2023, 19:21:07
    #4
    benimmuhasebecim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar. Sabah ve öğle gerçekleşen depremle birlikte birçok evlerimiz yıkıldı. Doğalgaz elektrik ve sular kesildi. İnternet çok kısıtlı. Lütfen hatlarımızı meşgul etmeyelim. Gaziantepte çok sayıda ölü ve yaralı mevcut. Göçük altındaki kişilere ulaşmamız için birbirimize destek olalım. Yoğun bir yağış var. Hava çok soğuk. Bizler iyiyiz çok şükür. Lütfen önümüzdeki saatler boyunca binalardan uzak duralım. Ve lütfen ama lütfen hatlarımızı zorunlu olmadıkça meşgul etmeyelim. Hepimize geçmiş olsun. 😔😔
    gazimuhtarpaşa da enkaza yardım ederken yanındaki ev yıkıldı çok şükür kul payı kurtulduk
  • 06-02-2023, 19:21:41
    #5
    Rabbim dışarda kalanlara yardım etsin zor bir durum
  • 06-02-2023, 19:22:11
    #6
    Mali Müşavir
    Mehmethavar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gazimuhtarpaşa da enkaza yardım ederken yanındaki ev yıkıldı çok şükür kul payı kurtulduk
    Gazimuhtar ve ibrahimli tarafında çoğu bina yıkıldı. Allah yardımcımız olsun.
  • 06-02-2023, 19:23:19
    #7
    Mali Müşavir
    ertach adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ben antalyada evimdeyim. Dışarısı buz kesiyor :/ Allah'ım sen depremzedelere yardım et. Ne zor bi imtihandır.
    Gece saat 4 de binanın çıtırtısıyla uyandık. Bağrışlar kaçışlar. Yaklaşık 1 dakika boyunca çok zor zamanlardı.
  • 06-02-2023, 19:24:13
    #8
    İbni sinada büyük bir yemek sorunu yaşıyoruz marketler her yer kapalı yemek alacak yer bulamıyoruz herkes aç bekliyor
  • 06-02-2023, 19:24:57
    #9
    Allah yardımcımız olsun çok geçmiş olsun dışarda kalanlara rabbim kolaylık versin.