Merhaba arkadaşlar. Sabah ve öğle gerçekleşen depremle birlikte birçok evlerimiz yıkıldı. Doğalgaz elektrik ve sular kesildi. İnternet çok kısıtlı. Lütfen hatlarımızı meşgul etmeyelim. Gaziantepte çok sayıda ölü ve yaralı mevcut. Göçük altındaki kişilere ulaşmamız için birbirimize destek olalım. Yoğun bir yağış var. Hava çok soğuk. Bizler iyiyiz çok şükür. Lütfen önümüzdeki saatler boyunca binalardan uzak duralım. Ve lütfen ama lütfen hatlarımızı zorunlu olmadıkça meşgul etmeyelim. Hepimize geçmiş olsun. 😔😔