ertach adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam ben antalyada evimdeyim. Dışarısı buz kesiyor :/ Allah'ım sen depremzedelere yardım et. Ne zor bi imtihandır.
Gece saat 4 de binanın çıtırtısıyla uyandık. Bağrışlar kaçışlar. Yaklaşık 1 dakika boyunca çok zor zamanlardı.