• 06-02-2023, 17:29:21
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    @MRSL; hocam Hatay'da oturuyor illegal olmasına rağmen sağlığından şüphelendiğim için sorgulatmak zorunda kaldım yakın olan birisi varsa konu hakkında bilgilendirebilir mi ?
    ÜRGEN PAŞA MAH. 3114. SK. BIRLIK APT BLOK NO: 5 İÇ KAPI NO: 9 ANTAKYA / HATAY
  • 06-02-2023, 17:30:15
    #2
    Oğuzhan bey gerekli kontrolleri yapmaya çalışıyorum biraz bekleteceğim.
  • 06-02-2023, 17:30:36
    #3
    Bu arada ben de Gaziantep'te oturuyorum yakınlarımda bildiğim olay olduysa mutlaka paylaşırım ve giderim
  • 06-02-2023, 17:31:24
    #4
    @mesuthakanbkt;
  • 06-02-2023, 17:31:42
    #5
    BahadirTNC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Oğuzhan bey gerekli kontrolleri yapmaya çalışıyorum biraz bekleteceğim.
    Bahadır hocam çok fazla kardeşim dostum canım cigerim göçük altında çoğunu ben elimden geldiğince sorguladım adreslerini çıkardım eğer görevliyseniz lütfen WhatsAppdan yazarmisiniz
  • 06-02-2023, 17:33:23
    #6
    Hatay'da durum çok kötü sanırım. Ulaşabilenler bir şekilde sosyal medya veya SMS ile ulaşıyor. Bu kadar süredir ulaşamadıklarım hakkında iyimser olmak istiyorum ama bu karda kışta soğukta 15 saattir ulaşamıyor oluşum umutsuzluğa sevk ediyor beni. Kız arkadaşım vardı Hatay'da. Ulaşamıyorum. Çok kötüyüm. Keşke depremi haber alır almaz yola çıksaydım. Bütün hayatım boyunca bunun pişmanlığını yaşayacağım. Çok ağır geliyor şu an nefes almak. Umarım herkes iyidir
  • 06-02-2023, 17:33:50
    #7
    General şükrü kanatlı 5 abdülgani türkmen sk antakya hatay. Mehmet otuzbir apartmanının yan binası kimseden haber alınmıyor.
  • 06-02-2023, 17:34:16
    #8
    keremonyy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hatay'da durum çok kötü sanırım. Ulaşabilenler bir şekilde sosyal medya veya SMS ile ulaşıyor. Bu kadar süredir ulaşamadıklarım hakkında iyimser olmak istiyorum ama bu karda kışta soğukta 15 saattir ulaşamıyor oluşum umutsuzluğa sevk ediyor beni. Kız arkadaşım vardı Hatay'da. Ulaşamıyorum. Çok kötüyüm. Keşke depremi haber alır almaz yola çıksaydım. Bütün hayatım boyunca bunun pişmanlığını yaşayacağım. Çok ağır geliyor şu an nefes almak. Umarım herkes iyidir
    Hocam adres biliyorsanız adres bilmiyorsanız numara atın sorgulayalim afada bilgilendirelim
  • 06-02-2023, 17:35:25
    #9