Konu
R10 ulasamadiklarimiz için toplu konu
06-02-2023, 17:30:36
#3
OguzhanT
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Bu arada ben de Gaziantep'te oturuyorum yakınlarımda bildiğim olay olduysa mutlaka paylaşırım ve giderim