Hatay'da durum çok kötü sanırım. Ulaşabilenler bir şekilde sosyal medya veya SMS ile ulaşıyor. Bu kadar süredir ulaşamadıklarım hakkında iyimser olmak istiyorum ama bu karda kışta soğukta 15 saattir ulaşamıyor oluşum umutsuzluğa sevk ediyor beni. Kız arkadaşım vardı Hatay'da. Ulaşamıyorum. Çok kötüyüm. Keşke depremi haber alır almaz yola çıksaydım. Bütün hayatım boyunca bunun pişmanlığını yaşayacağım. Çok ağır geliyor şu an nefes almak. Umarım herkes iyidir