
Şu an evin kolonları patlamış durumda, eşya almaya bile giremiyoruz. Bulunduğumuz semtteki neredeyse tüm apartmanlar hasar aldı. Kira bulmak çok zor. Tahminimce semtin yarısı kadar bina hasar aldı. Sahibinden'de sadece 9 adet kiralık daire var onlar da dökülüyor. Belki de onlar da gitmiştir. Ne yapacağımızı bilmiyoruz. Allah hepimizin yardımcısı olsun.
Binayı terk ederken video çekmiştim: https://youtube.com/shorts/jPZnA2xx3_Q
Edit: Bana bu zamanda destek olan tüm üyelere teşekkürlerimi iletiyorum. İyi ki varsınız.