• 06-02-2023, 10:27:29
    #10
    Çok geçmiş olsun
  • 06-02-2023, 10:28:13
    #11
    Kişisel Rütbe
    Çok gecmis olsun hocam
  • 06-02-2023, 10:32:49
    #12
    Çok geçmiş olsun kardeşim allah şifa versin allahım daha kötüleri göstermesin.
  • 06-02-2023, 10:33:46
    #13
    Moderatör
    Çok geçmiş olsun
  • 06-02-2023, 10:33:59
    #14
    çok geçmiş olsun. bende van depreminde yaşamıştım. enkazdan çıkmıştık. çok zor ama dirençli olmak lazım. toplanma alanları ile ilgili bilgiler veriliyor oralara sığınmanız şimdilik iyi olacaktır. üşümemek için. rabbim canınıza bir şey vermesin. artçılar devam ediyormuş dikkatli olun lütfen. çok çok geçmiş olsun.
  • 06-02-2023, 10:34:55
    #15
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    10 yıllık bina bu şekilde olmamalıydı üstelik merkez üssü de değil Osmaniye nasıl yapıyorlar bu binaları iyi incelenmiyor mu önüne gelen inşaatcı, mütahahitmi oluyor anlamadım ki.

    Çok geçmiş olsun hocam.
  • 06-02-2023, 10:35:13
    #16
    Platin üye
    Çok geçmiş olsun, Allah yardımcınız olsun inşallah
  • 06-02-2023, 10:36:29
    #17
    Çok geçmiş olsun hocam, ateş düştüğü yeri yakar biz ne söylesek boş. Devlet elini uzatacaktır merak etmeyin.
  • 06-02-2023, 10:37:59
    #18
    Çok geçmiş olsun, Allah yardımcınız olsun hocam.