10 yıllık bina bu şekilde olmamalıydı üstelik merkez üssü de değil Osmaniye nasıl yapıyorlar bu binaları iyi incelenmiyor mu önüne gelen inşaatcı, mütahahitmi oluyor anlamadım ki.

Çok geçmiş olsun hocam.