Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
10 yıllık bina bu şekilde olmamalıydı üstelik merkez üssü de değil Osmaniye nasıl yapıyorlar bu binaları iyi incelenmiyor mu önüne gelen inşaatcı, mütahahitmi oluyor anlamadım ki.
Çok geçmiş olsun hocam.