Osmaniye'deyiz, o kadar ağır sallandı ki, üstümüze beton parçaları düştü evdeyken. Çıktığımızda üstümüz sıva doluydu. Bina falan kalmadı neredeyse. Yapı daha 10 yıllık bile değil.
Borular patladı, su içinde kaldık evde.kapıyı zorlayarak açtık. Her şey devrildi sallantıdan. Bir an evin yıkılacağını düşündüm
Şu an evin kolonları patlamış durumda, eşya almaya bile giremiyoruz. Bulunduğumuz semtteki neredeyse tüm apartmanlar hasar aldı. Kira bulmak çok zor. Tahminimce semtin yarısı kadar bina hasar aldı. Sahibinden'de sadece 9 adet kiralık daire var onlar da dökülüyor. Belki de onlar da gitmiştir. Ne yapacağımızı bilmiyoruz. Allah hepimizin yardımcısı olsun.
Binayı terk ederken video çekmiştim:
https://youtube.com/shorts/jPZnA2xx3_Q
Edit: Bana bu zamanda destek olan tüm üyelere teşekkürlerimi iletiyorum. İyi ki varsınız.