Önceki sistem gelse böyle sıkıntı olmaz düşüncesindeyim Daveti gönderen kişi davet ettiği kişiden sorumlu olsa bu kadar sıkıntı olmaz
Hepsi demek yanlış olur yeni üye olanların çoğu vur kaç derdinde
R10 yeni uyeler ve davet kodlari.
18
●956
- 04-02-2023, 02:28:48Üyeliği durdurulduHocam orasi oylede bizde etkileniyoruz ben buraya iyi seyler ogrenip gelir elde ederim dedim, wordpress te biraz bilgim var ornegin tema duzenleme isi var dedimki ilk is sonra odeme seklinde isi alabilirim dedim arkadas yeni uyeleerle calismiyorum (tokstlanmaya ihtiyacim yok demeye getirdi ) baya alindim yani orda.Charismax adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kendi adimadir yorumlarim. - 04-02-2023, 02:30:22O konuda haklısın bir'şey diyemem .. Birde ticaret puanı olayı var tabi..Denyo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-02-2023, 02:35:42Davet kodu kısıtlanabilir.Denyo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-02-2023, 02:36:26yönetici olmaya gerek yok hocam bizde görebiliyoruz kim kimi davet etmiş diye 😊 ilgili üyenin profiline girip aşağıda ticaret geçmişinin olduğu bölümde 3 çizgiye basarak davetiye sekmesinden detayları görüntüleyebilirsiniz.Denyo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-02-2023, 07:23:28Bhw nedir hocam ?rastena adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
+
Bizzat ustadimiza referansla gelenler bile bazen tokatcilik yapmaya çalışıyor işin ilginci r10 dışı okadar iş yaptım bir kere bile sorun yaşamadım r10 da üye olup da ondan sonra hava atanlarida gördüm şu aralar büyük bir kitlenin içine girdim tamamı yazılımcı olan bir topluluk lakin okadar çok saçma yada ***** iş istiyen geliyorki anlatamam
+
Bhw u açıklarsanız çok memnun olurum
- 04-02-2023, 07:25:57AdministratorBu maalesef yabancılar için geçerlirastena adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Kafasına koyan insanlarımız 10.000 TL ödeyip kurumsal plus üyelik alarak yine tokata çıkabiliyor..
Bu karakter meselesi biz adamı bacadan kovuyoruz adam lağımdan geri geliyor üzülerek yazıyorum o kadar yüzsüz insanlar var.
Bizde de doğrudan ticari/satış konusu açamıyorlar. Bazı kriterler var fakat sağdan soldan t.c alıp doğrulama yapıp itrader toplayıp yine yapmak istediklerini yapanlar var.
Bhw artık bitti R10 ondan çok daha fazla aktif bir platform. Aktif online üye sayılarına bakarsanız anlarsınız.. - 04-02-2023, 11:20:51Hocam yeni girip güzel işler yapan insanlar da var onları kötü etkiler ama ne yazıkki sayıları bir eli geçmez. Mantıklı olabilir. Çünkü kurumsal alalım tokatlayalım diyenler de çok oldu forumda. Dönem dönem popüler olup patlayanlar oldurastena adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-02-2023, 18:26:05Yanlış anladıysam kusura bakmayın ama burada dönen ticaretler herkesin yüksek miktarda değil çoğu konularda 40-50₺ dönüyor siz ise sadece ticaret koşulu için 100$ diyorsunuz, bu dediğiniz şartlar dışarıdan asla müşteri veya satıcı çekmez zamanında bu şartları sağlayanlar haricinde kimseyle ticaret yapamazsınız eninde sonunda ticaret yapacak yeni kişiler arayışına girersiniz ama bu koşullarda bulabileceğini sanmıyorumrastena adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle