rastena adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba,
Bunun önüne geçmek için yapılacak aksiyon aslında bhw'de mevcut.

6 ay satış konusu açılamayacak. Minimum 100 post gerekecek. Ve 6 ay sonunda 100$ ödeyerek ticaret sağlayabilecek.Bunları karşıladıktan sonra ; Açtıkları ticaret konularını önce moderatör ücretsiz olarak test edecek, ve onayı halinde yayınlanacak.

Eğer bu şekilde çalışma sağlanabilir ise, hem forumdaki gereksiz üyeler temizlenir, hemde temiz ticaretler sağlanmış olur.
Bu maalesef yabancılar için geçerli

Kafasına koyan insanlarımız 10.000 TL ödeyip kurumsal plus üyelik alarak yine tokata çıkabiliyor..

Bu karakter meselesi biz adamı bacadan kovuyoruz adam lağımdan geri geliyor üzülerek yazıyorum o kadar yüzsüz insanlar var.

Bizde de doğrudan ticari/satış konusu açamıyorlar. Bazı kriterler var fakat sağdan soldan t.c alıp doğrulama yapıp itrader toplayıp yine yapmak istediklerini yapanlar var.

Bhw artık bitti R10 ondan çok daha fazla aktif bir platform. Aktif online üye sayılarına bakarsanız anlarsınız..