• 04-02-2023, 02:28:22
    #10
    Önceki sistem gelse böyle sıkıntı olmaz düşüncesindeyim Daveti gönderen kişi davet ettiği kişiden sorumlu olsa bu kadar sıkıntı olmaz
    Hepsi demek yanlış olur yeni üye olanların çoğu vur kaç derdinde
  • 04-02-2023, 02:28:48
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Charismax adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yönetimin ilgileneceği şeylerle üyeler dert etmemeli..
    Hocam orasi oylede bizde etkileniyoruz ben buraya iyi seyler ogrenip gelir elde ederim dedim, wordpress te biraz bilgim var ornegin tema duzenleme isi var dedimki ilk is sonra odeme seklinde isi alabilirim dedim arkadas yeni uyeleerle calismiyorum (tokstlanmaya ihtiyacim yok demeye getirdi ) baya alindim yani orda.
    Kendi adimadir yorumlarim.
  • 04-02-2023, 02:30:22
    #12
    Denyo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam orasi oylede bizde etkileniyoruz ben buraya iyi seyler ogrenip gelir elde ederim dedim, wordpress te biraz bilgim var ornegin tema duzenleme isi var dedimki ilk is sonra odeme seklinde isi alabilirim dedim arkadas yeni uyeleerle calismiyorum (tokstlanmaya ihtiyacim yok demeye getirdi ) baya alindim yani orda.
    Kendi adimadir yorumlarim.
    O konuda haklısın bir'şey diyemem .. Birde ticaret puanı olayı var tabi..
  • 04-02-2023, 02:35:42
    #13
    Denyo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    R10 da yeni uye sayiliyorum fakat dikkatimi çeken bir durum var.
    Açılan fazlasiyla sikayetler.
    Yeni uyelerin durmadan bir w4rez yazilim satmaya calismasi.
    Yeni uyelerin durmadan tokatlamaya calisicak konular acmasi sabah gordum 10k takipci 200 tl den acmis yabanci birde.
    Bu gunde yeni bir üye genchosttan lisansli glycon aldigini belirterek siteyi satmaya calismis.
    Genchostu arastirdim ve spyhack*** formunda illegal hosting saglayicisi olduğunu farkettim.
    Spyhack*** da telegram grubunda r10 davetiye linki satan çok kisi mevcut buna bir çozum arastirma getirilmeli.
    1 aydir elimdekileri özelden satmaya calisirken herkesin on yargili geldigini beni bizzat tokatci ilan edeni bile oldu.
    Bunlar yuzune hepimizin adi lekeleniyor bu forumdan gelen uyelerin cogu bu islerde ve buna bir yol getirilmeli

    Tamamen kendi adima gorusum budur. Olumlu olumsuz herkesin yorumunu beklerim.

    Düzenleme: bu kisileri r10 davetiye satanlari bulmanin yollarindan birisi bence " bu tarz konu acan uyelerin kimin tarafindan davet edildiğidir." Yonetim bunu görebiliyordur tahminimce kim kimi davet etmiş diye.
    Davet kodu kısıtlanabilir.
  • 04-02-2023, 02:36:26
    #14
    Denyo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    R10 da yeni uye sayiliyorum fakat dikkatimi çeken bir durum var.
    Açılan fazlasiyla sikayetler.
    Yeni uyelerin durmadan bir w4rez yazilim satmaya calismasi.
    Yeni uyelerin durmadan tokatlamaya calisicak konular acmasi sabah gordum 10k takipci 200 tl den acmis yabanci birde.
    Bu gunde yeni bir üye genchosttan lisansli glycon aldigini belirterek siteyi satmaya calismis.
    Genchostu arastirdim ve spyhack*** formunda illegal hosting saglayicisi olduğunu farkettim.
    Spyhack*** da telegram grubunda r10 davetiye linki satan çok kisi mevcut buna bir çozum arastirma getirilmeli.
    1 aydir elimdekileri özelden satmaya calisirken herkesin on yargili geldigini beni bizzat tokatci ilan edeni bile oldu.
    Bunlar yuzune hepimizin adi lekeleniyor bu forumdan gelen uyelerin cogu bu islerde ve buna bir yol getirilmeli

    Tamamen kendi adima gorusum budur. Olumlu olumsuz herkesin yorumunu beklerim.

    Düzenleme: bu kisileri r10 davetiye satanlari bulmanin yollarindan birisi bence " bu tarz konu acan uyelerin kimin tarafindan davet edildiğidir." Yonetim bunu görebiliyordur tahminimce kim kimi davet etmiş diye.
    yönetici olmaya gerek yok hocam bizde görebiliyoruz kim kimi davet etmiş diye 😊 ilgili üyenin profiline girip aşağıda ticaret geçmişinin olduğu bölümde 3 çizgiye basarak davetiye sekmesinden detayları görüntüleyebilirsiniz.
  • 04-02-2023, 07:23:28
    #15
    rastena adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,
    Bunun önüne geçmek için yapılacak aksiyon aslında bhw'de mevcut.

    6 ay satış konusu açılamayacak. Minimum 100 post gerekecek. Ve 6 ay sonunda 100$ ödeyerek ticaret sağlayabilecek.Bunları karşıladıktan sonra ; Açtıkları ticaret konularını önce moderatör ücretsiz olarak test edecek, ve onayı halinde yayınlanacak.

    Eğer bu şekilde çalışma sağlanabilir ise, hem forumdaki gereksiz üyeler temizlenir, hemde temiz ticaretler sağlanmış olur.
    Bhw nedir hocam ?
    +
    Bizzat ustadimiza referansla gelenler bile bazen tokatcilik yapmaya çalışıyor işin ilginci r10 dışı okadar iş yaptım bir kere bile sorun yaşamadım r10 da üye olup da ondan sonra hava atanlarida gördüm şu aralar büyük bir kitlenin içine girdim tamamı yazılımcı olan bir topluluk lakin okadar çok saçma yada ***** iş istiyen geliyorki anlatamam
    +
    Bhw u açıklarsanız çok memnun olurum
  • 04-02-2023, 07:25:57
    #16
    Administrator
    rastena adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,
    Bunun önüne geçmek için yapılacak aksiyon aslında bhw'de mevcut.

    6 ay satış konusu açılamayacak. Minimum 100 post gerekecek. Ve 6 ay sonunda 100$ ödeyerek ticaret sağlayabilecek.Bunları karşıladıktan sonra ; Açtıkları ticaret konularını önce moderatör ücretsiz olarak test edecek, ve onayı halinde yayınlanacak.

    Eğer bu şekilde çalışma sağlanabilir ise, hem forumdaki gereksiz üyeler temizlenir, hemde temiz ticaretler sağlanmış olur.
    Bu maalesef yabancılar için geçerli

    Kafasına koyan insanlarımız 10.000 TL ödeyip kurumsal plus üyelik alarak yine tokata çıkabiliyor..

    Bu karakter meselesi biz adamı bacadan kovuyoruz adam lağımdan geri geliyor üzülerek yazıyorum o kadar yüzsüz insanlar var.

    Bizde de doğrudan ticari/satış konusu açamıyorlar. Bazı kriterler var fakat sağdan soldan t.c alıp doğrulama yapıp itrader toplayıp yine yapmak istediklerini yapanlar var.

    Bhw artık bitti R10 ondan çok daha fazla aktif bir platform. Aktif online üye sayılarına bakarsanız anlarsınız..
  • 04-02-2023, 11:20:51
    #17
    rastena adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,
    Bunun önüne geçmek için yapılacak aksiyon aslında bhw'de mevcut.

    6 ay satış konusu açılamayacak. Minimum 100 post gerekecek. Ve 6 ay sonunda 100$ ödeyerek ticaret sağlayabilecek.Bunları karşıladıktan sonra ; Açtıkları ticaret konularını önce moderatör ücretsiz olarak test edecek, ve onayı halinde yayınlanacak.

    Eğer bu şekilde çalışma sağlanabilir ise, hem forumdaki gereksiz üyeler temizlenir, hemde temiz ticaretler sağlanmış olur.
    Hocam yeni girip güzel işler yapan insanlar da var onları kötü etkiler ama ne yazıkki sayıları bir eli geçmez. Mantıklı olabilir. Çünkü kurumsal alalım tokatlayalım diyenler de çok oldu forumda. Dönem dönem popüler olup patlayanlar oldu
  • 04-02-2023, 18:26:05
    #18
    Lisans Hizmetleri
    rastena adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,
    Bunun önüne geçmek için yapılacak aksiyon aslında bhw'de mevcut.

    6 ay satış konusu açılamayacak. Minimum 100 post gerekecek. Ve 6 ay sonunda 100$ ödeyerek ticaret sağlayabilecek.Bunları karşıladıktan sonra ; Açtıkları ticaret konularını önce moderatör ücretsiz olarak test edecek, ve onayı halinde yayınlanacak.

    Eğer bu şekilde çalışma sağlanabilir ise, hem forumdaki gereksiz üyeler temizlenir, hemde temiz ticaretler sağlanmış olur.
    Yanlış anladıysam kusura bakmayın ama burada dönen ticaretler herkesin yüksek miktarda değil çoğu konularda 40-50₺ dönüyor siz ise sadece ticaret koşulu için 100$ diyorsunuz, bu dediğiniz şartlar dışarıdan asla müşteri veya satıcı çekmez zamanında bu şartları sağlayanlar haricinde kimseyle ticaret yapamazsınız eninde sonunda ticaret yapacak yeni kişiler arayışına girersiniz ama bu koşullarda bulabileceğini sanmıyorum