Önceki sistem gelse böyle sıkıntı olmaz düşüncesindeyim Daveti gönderen kişi davet ettiği kişiden sorumlu olsa bu kadar sıkıntı olmaz
Hepsi demek yanlış olur yeni üye olanların çoğu vur kaç derdinde