• 27-01-2023, 23:54:48
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ben salaklik ettim manuel e yazildim, iki kere direksiyon sinavindan kaldim ucuncu sinavi bekliyorum😁 Otomatik sinav rahat diyorlar. Sinav yeri secerken parkura dikkat edin benim sinava girdigim parkur cok zordu, internette parkur videolarini izleyin.
  • 28-01-2023, 00:49:37
    #11
    heycan yapmayın vALLAH 'a kalırsınız çünki bende girdim ilk kalışımı yaptım malasef heycandan bacaklarım titredi stop ettirdim sakin olun yeterli hocanızla dersteymişsiniz gibi düşünün kullanın
  • 28-01-2023, 01:19:58
    #12
    Heyecan yapma hocam. Başarılar dilerim.
  • 28-01-2023, 07:14:53
    #13
    CandiceWhite adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben salaklik ettim manuel e yazildim, iki kere direksiyon sinavindan kaldim ucuncu sinavi bekliyorum😁 Otomatik sinav rahat diyorlar. Sinav yeri secerken parkura dikkat edin benim sinava girdigim parkur cok zordu, internette parkur videolarini izleyin.
    EmirSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    heycan yapmayın vALLAH 'a kalırsınız çünki bende girdim ilk kalışımı yaptım malasef heycandan bacaklarım titredi stop ettirdim sakin olun yeterli hocanızla dersteymişsiniz gibi düşünün kullanın
    KeyCodE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Heyecan yapma hocam. Başarılar dilerim.
    Çok teşekkür ederim arkadaşlar verdiğiniz bilgiler için hepsini ayrı ayrı dikkate alacağım. Çok saolun teşekkür ediyorum
  • 28-01-2023, 07:24:51
    #14
    Öncelikle hoca sohbet etmeye kalkar. Kalkış sinyalleri ve ani frenlere dikkat edersen sorun olmayacaktır.
    Başarılar dilerim.
  • 28-01-2023, 09:59:48
    #15
    thieves adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam o heyecanla sinyal vermesi unutuluyor, sinyallere dikkat et. Ani fren harici frende tekleme veya ani fren yapmamaya özen göster yavaş yavaş dur. İnşallah geçersin.
    SerhatUner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sol kalkış sinyalini vermeyi unutma yeterli, park halinde P'ye takmayı unutma, harekete geçecekken D'ye takmayı unutmaman yeterli başarılar.
    Birde tüm dönüş ve şerit değiştirmelerinde sinyali ihmal etme, tek sinyal hatandan sınavdan kalabilirsin.
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Manuel vitese göre çok fazla avantajın var. Rahat ol. Yüksek ihtimalle geçersin.
    CllCskn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 hafta önce girdim sınava , muhabbete tutuyor. o sebeple sinyali unutabilirsin. ilk detay araba biner binmez aynaları kontrol eder gibi yapip kemeri takman. kemeri takmadan sakın kontak çevirme direkt birakirlar. heyecan yapmazsan kolay zaten.
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam tam giriş saatimde kendi arabamdan indiğimi gören hocanın dikkatini çekmiştim kendinden emim bin araca dikiz yan ve eminiyet kemerini tak çalıştır sinyale dikkat çıkışta aynalara dikat yani ne kadar rahat olursan o kadar puanı fazla alırsın ben rüşvet verdim tema vakfına hoca tema vakfı başkanıydı ondan bağış yaptım yani bir nevi
    Cagss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam heyet ile konuşursan çok rahat yaparsın, sinyal stop geri kaçma falan dikkat et heyecanla unutma.
    SerkanAks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sakin olun, kendinize inanın başaracaksınız hocam. Sonra bize birer çay ısmarlarsınız artık
    CandiceWhite adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben salaklik ettim manuel e yazildim, iki kere direksiyon sinavindan kaldim ucuncu sinavi bekliyorum😁 Otomatik sinav rahat diyorlar. Sinav yeri secerken parkura dikkat edin benim sinava girdigim parkur cok zordu, internette parkur videolarini izleyin.
    EmirSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    heycan yapmayın vALLAH 'a kalırsınız çünki bende girdim ilk kalışımı yaptım malasef heycandan bacaklarım titredi stop ettirdim sakin olun yeterli hocanızla dersteymişsiniz gibi düşünün kullanın
    KeyCodE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Heyecan yapma hocam. Başarılar dilerim.
    Haxa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle hoca sohbet etmeye kalkar. Kalkış sinyalleri ve ani frenlere dikkat edersen sorun olmayacaktır.
    Başarılar dilerim.
    Arkadaşlar az önce bitti sınav çok iyi geçti. Bitiş noktasına geldiğimde 10 dk daha vardı. Hayırlı olsun dediler
    Hepinize ayrı ayrı teşekkür ediyorum çok saolun iyiki varsınız
  • 28-01-2023, 10:49:27
    #16
    sakin ol gelip geçecek.ne sınavlar atlatıyoruz hayatta.bunu büyütme gözünde
  • 28-01-2023, 18:24:40
    #17
    Kurumsal PLUS
    Basılmaması gereken yerde hoca sana bas birşey olmaz desede hız limitlerini geçme mümkün olduğu kadar yavaş git