Yarın Ehliyet Direksiyon Sınavım var? +R10
16
●456
- 27-01-2023, 23:54:48Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Ben salaklik ettim manuel e yazildim, iki kere direksiyon sinavindan kaldim ucuncu sinavi bekliyorum😁 Otomatik sinav rahat diyorlar. Sinav yeri secerken parkura dikkat edin benim sinava girdigim parkur cok zordu, internette parkur videolarini izleyin.
- 28-01-2023, 07:14:53CandiceWhite adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleEmirSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleÇok teşekkür ederim arkadaşlar verdiğiniz bilgiler için hepsini ayrı ayrı dikkate alacağım. Çok saolun teşekkür ediyorumKeyCodE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-01-2023, 09:59:48thieves adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleSerhatUner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleCllCskn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleCagss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleSerkanAks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleCandiceWhite adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleEmirSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleKeyCodE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleArkadaşlar az önce bitti sınav çok iyi geçti. Bitiş noktasına geldiğimde 10 dk daha vardı. Hayırlı olsun dedilerHaxa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hepinize ayrı ayrı teşekkür ediyorum çok saolun iyiki varsınız - 28-01-2023, 18:24:40Basılmaması gereken yerde hoca sana bas birşey olmaz desede hız limitlerini geçme mümkün olduğu kadar yavaş git
hoca tema vakfı başkanıydı ondan bağış yaptım yani bir nevi