Hocam o heyecanla sinyal vermesi unutuluyor, sinyallere dikkat et. Ani fren harici frende tekleme veya ani fren yapmamaya özen göster yavaş yavaş dur. İnşallah geçersin.
Sol kalkış sinyalini vermeyi unutma yeterli, park halinde P'ye takmayı unutma, harekete geçecekken D'ye takmayı unutmaman yeterli başarılar.
Birde tüm dönüş ve şerit değiştirmelerinde sinyali ihmal etme, tek sinyal hatandan sınavdan kalabilirsin.
Manuel vitese göre çok fazla avantajın var. Rahat ol. Yüksek ihtimalle geçersin.
2 hafta önce girdim sınava , muhabbete tutuyor. o sebeple sinyali unutabilirsin. ilk detay araba biner binmez aynaları kontrol eder gibi yapip kemeri takman. kemeri takmadan sakın kontak çevirme direkt birakirlar. heyecan yapmazsan kolay zaten.
hocam tam giriş saatimde kendi arabamdan indiğimi gören hocanın dikkatini çekmiştim kendinden emim bin araca dikiz yan ve eminiyet kemerini tak çalıştır sinyale dikkat çıkışta aynalara dikat yani ne kadar rahat olursan o kadar puanı fazla alırsın ben rüşvet verdim tema vakfına

hoca tema vakfı başkanıydı ondan bağış yaptım yani bir nevi
hocam heyet ile konuşursan çok rahat yaparsın, sinyal stop geri kaçma falan dikkat et heyecanla unutma.
Sakin olun, kendinize inanın başaracaksınız hocam. Sonra bize birer çay ısmarlarsınız artık
Ben salaklik ettim manuel e yazildim, iki kere direksiyon sinavindan kaldim ucuncu sinavi bekliyorum😁 Otomatik sinav rahat diyorlar. Sinav yeri secerken parkura dikkat edin benim sinava girdigim parkur cok zordu, internette parkur videolarini izleyin.
heycan yapmayın vALLAH 'a kalırsınız çünki bende girdim ilk kalışımı yaptım malasef heycandan bacaklarım titredi stop ettirdim sakin olun yeterli hocanızla dersteymişsiniz gibi düşünün kullanın
Heyecan yapma hocam. Başarılar dilerim.
Öncelikle hoca sohbet etmeye kalkar. Kalkış sinyalleri ve ani frenlere dikkat edersen sorun olmayacaktır.
Başarılar dilerim.
Arkadaşlar az önce bitti sınav çok iyi geçti. Bitiş noktasına geldiğimde 10 dk daha vardı. Hayırlı olsun dediler
Hepinize ayrı ayrı teşekkür ediyorum çok saolun iyiki varsınız