Ben salaklik ettim manuel e yazildim, iki kere direksiyon sinavindan kaldim ucuncu sinavi bekliyorum😁 Otomatik sinav rahat diyorlar. Sinav yeri secerken parkura dikkat edin benim sinava girdigim parkur cok zordu, internette parkur videolarini izleyin.
heycan yapmayın vALLAH 'a kalırsınız çünki bende girdim ilk kalışımı yaptım malasef heycandan bacaklarım titredi stop ettirdim sakin olun yeterli hocanızla dersteymişsiniz gibi düşünün kullanın
Heyecan yapma hocam. Başarılar dilerim.
Çok teşekkür ederim arkadaşlar verdiğiniz bilgiler için hepsini ayrı ayrı dikkate alacağım. Çok saolun teşekkür ediyorum