• 27-01-2023, 17:44:02
    #1
    Biz o zamanlar R10 da üye değildik ama bu halleri hatırlayan eskiler var mıdır hala @Coşkun Çetin;


  • 27-01-2023, 17:47:16
    #2
    Geçen hafta birinin hesabıma 5 bin teklif etmesi ile üyeliğimi hatırladım. Satmadım tabii ki böyle bir forum böyle bir topluluk parayla satın alınamaz ayrıca o zamanları çok iyi hatırlıyorıum
  • 27-01-2023, 17:48:23
    #3
    GrafikerCan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçen hafta birinin hesabıma 5 bin teklif etmesi ile üyeliğimi hatırladım. Satmadım tabii ki böyle bir forum böyle bir topluluk parayla satın alınamaz ayrıca o zamanları çok iyi hatırlıyorıum
    Buranın tadı hiçbir şeye değişilmez hocam 14 senelik üyelik dile kolay her halini bilirsiniz
  • 27-01-2023, 17:48:50
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Güzel bir siteymiş eskisi de.
  • 27-01-2023, 17:56:39
    #5
    Hatırlamaz olurmuyuz o günleri..
  • 27-01-2023, 17:58:24
    #6
    agg1401 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güzel bir siteymiş eskisi de.
    onlinecihan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hatırlamaz olurmuyuz o günleri..
    Seneler geçip gidiyor öylece farkına bile varmadan...
  • 27-01-2023, 18:04:56
    #7
    Bugün üye olan bazı üyelerin yaşı forumun yaşından ufak.
    17 yaş altı rokito abi ya da r10 abi demeli )))
  • 27-01-2023, 18:09:49
    #8
    brkctk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Buranın tadı hiçbir şeye değişilmez hocam 14 senelik üyelik dile kolay her halini bilirsiniz
    Burası bana gerçekten facebook instagram twitterdan daha çok keyif verirdi. Tasarım alanında çok aktif değildim 8 senedir düğün fotoğrafçılığı yapıyorum ama artık daha bi aktif olurum herhalde
  • 27-01-2023, 18:13:15
    #9
    digiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bugün üye olan bazı üyelerin yaşı forumun yaşından ufak.
    17 yaş altı rokito abi ya da r10 abi demeli )))
    Desinler hocam reklamın iyisi kötüsü olmaz