digiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bugün üye olan bazı üyelerin yaşı forumun yaşından ufak.
17 yaş altı rokito abi ya da r10 abi demeli )))
Desinler hocam reklamın iyisi kötüsü olmaz