• 24-01-2023, 20:50:05
    #1
    Reklam Yönetimi
    Az önce instagramda reelslere bakarken karşıma çıktı
    Ünlü yatırım kitapları yazarı yaşlı bir amcamız Nur içinde yatsın, demiş ki; dünyadaki tüm parayı bir yerde toplasak ve topladıktan sonra dünyadaki herkese kişi başına eşit miktarda dağıtsak.
    Herkese eşit dağıtılsa bile para yine para yönetimini bilenlerde toplanır demiş.
    Örnekte gördüğünüz gibi, arkadaş birçok markadan alışveriş yapmış, bu alışverişler sonucunda da cebinde 5 krş kalmayan para kalmayınca gitmiş bankamatiğe muhtemelen kredi kartından yemiş.
    Bu hikayede arkadaşın 50-60 bin TL sini ekonominin kalkınmasına harcarken, yatırımcılar onun harcama yapacağını düşünerek harcama yaptığı şirketlerin hissesini alarak o şirketlere ortak olmuş.
    onun cebinden çıkan 50-60 bin yatırımcıların cebine girmiş.
    sene sonunda + bu 50-60 binin temettü geliri ile de ihtiyaçlarını gidermişler.

    para harcamayı bilene 1 verirsen 10 alırsın, bilmeyene 1 milyon verirsen 5 dk sonra bulamazsın.

  • 24-01-2023, 20:52:58
    #2
    Bu ben
    • Adsrun
    Adsrun bunu beÄŸendi.
    1 kiÅŸi bunu beÄŸendi.
  • 24-01-2023, 20:57:01
    #3
    dogru parani pasif gelir yaratacak seylere harcarsan bu esyalari 2. planda alirsan parasal sorunun hicbir zaman olmaz
  • 24-01-2023, 20:58:07
    #4
    Herkes para yönetimini bildiğini sanır ortada finansal okur yazar yok ama.
  • 24-01-2023, 21:02:42
    #5
    Hocam yanlış anlamayında yatırım dediğiniz şeyler parayla olur.
    Bizde olmuş bir telefon 30k Markalar yazılmış ama normalde de alamıyor millet.

    Adam don giymesin mı ?
    • Adsrun
    Adsrun bunu beÄŸendi.
    1 kiÅŸi bunu beÄŸendi.
  • 24-01-2023, 21:06:31
    #6
    Reklam Yönetimi
    Albayraktech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam yanlış anlamayında yatırım dediğiniz şeyler parayla olur.
    Bizde olmuş bir telefon 30k Markalar yazılmış ama normalde de alamıyor millet.

    Adam don giymesin mı ?
    Estağfirullah, hak veriyorum tabi ama 30k telefon yerine bizler gibi 10k ya 2. el telefon kullanıp, kalan 20k ile apple dan lot alsa daha iyi olmaz mı. ya da faize bile koysa 20k dan 300 tl aylık getirir, bu da onun 1 faturasını sıfırlar mesela 4k airpods demiş, ben daha geçen hafta r10 dan replika aldım 300 tl 4k ile THYAO aldım + hisseden 2 günde 300 tl kar da elde ettim. Aldığım kulaklıkta bedavaya geldi
  • 24-01-2023, 21:17:14
    #7
    Python Coder
    iag1327 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Estağfirullah, hak veriyorum tabi ama 30k telefon yerine bizler gibi 10k ya 2. el telefon kullanıp, kalan 20k ile apple dan lot alsa daha iyi olmaz mı. ya da faize bile koysa 20k dan 300 tl aylık getirir, bu da onun 1 faturasını sıfırlar mesela 4k airpods demiş, ben daha geçen hafta r10 dan replika aldım 300 tl 4k ile THYAO aldım + hisseden 2 günde 300 tl kar da elde ettim. Aldığım kulaklıkta bedavaya geldi
    İşler yolunda giderse tabi her şey iyi.
    O 2 gün içinde zarar etseniz ne olacaktı?
    Ben bu hisseyi aldım, şu kripto parayı aldım. Tüm kazancımı oraya yatırdım , artık çalışmam gerekmiyor, pasif gelirim var şeklinde bir düşünce yanlış bana kalırsa.
    Siz o 20 bin lira ile ticaret yapsanız belki çok daha fazla kazanacaktınız.
    Ayrıca 4k airpods ile replika airpods karşılaştırması son derece yanlış. Sadece birkaç özelliğini yazayım :
    - Replika bozulursa karşınızda muhattap bulma ihtimaliniz çok düşük, dolayısıyla bir arızada direkt ürün çöp konumuna gelebilir
    - Replika ürünlerin hangi koşullar altında üretildiğini bilemiyorsunuz. Herhangi bir denetim yok. Ürünlerin SAR değeri nedir bilinmiyor. Paranızı korurken sağlığınızdan fedakarlık yapıyor olabilirsiniz.