Hocam yanlış anlamayında yatırım dediğiniz şeyler parayla olur.
Bizde olmuş bir telefon 30k Markalar yazılmış ama normalde de alamıyor millet.
Adam don giymesin mı ?
Estağfirullah, hak veriyorum tabi ama 30k telefon yerine bizler gibi 10k ya 2. el telefon kullanıp, kalan 20k ile apple dan lot alsa daha iyi olmaz mı. ya da faize bile koysa 20k dan 300 tl aylık getirir, bu da onun 1 faturasını sıfırlar

mesela 4k airpods demiş, ben daha geçen hafta r10 dan replika aldım 300 tl

4k ile THYAO aldım + hisseden 2 günde 300 tl kar da elde ettim. Aldığım kulaklıkta bedavaya geldi