Kalan günlerini tek seferde peşin ödeyip emekli olabilir mi ya da 1000-540(askerlik)=460gün/30= 15 ay olarak her ay sigorta mı ödemesi gerekiyor. Eğer öyle ise 15 ay sonra eyt hala onun için geçerli olur mu ? Kusura bakmayın pek anlamıyorum, rica etti bir araştırabilir misin internette yazıyordur diye haber sitelerinden net bir bilgi alınamadığı için buradan sorayım dedim.
Şöyle yazalım o zaman.1500 gün eksiği var. 18 ay askerlik borçlanması.540 gün.Kalan 960 gün 32 ay daha isteğe bağlı öderse eyt olayına gerek yok zaten normal emekli olabilir.