• 20-01-2023, 21:48:46
    #10
    Byismail adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kalan günlerini tek seferde peşin ödeyip emekli olabilir mi ya da 1000-540(askerlik)=460gün/30= 15 ay olarak her ay sigorta mı ödemesi gerekiyor. Eğer öyle ise 15 ay sonra eyt hala onun için geçerli olur mu ? Kusura bakmayın pek anlamıyorum, rica etti bir araştırabilir misin internette yazıyordur diye haber sitelerinden net bir bilgi alınamadığı için buradan sorayım dedim.
    Şöyle yazalım o zaman.1500 gün eksiği var. 18 ay askerlik borçlanması.540 gün.Kalan 960 gün 32 ay daha isteğe bağlı öderse eyt olayına gerek yok zaten normal emekli olabilir.
  • 20-01-2023, 21:50:48
    #11
    selim5051 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şöyle yazalım o zaman.1500 gün eksiği var. 18 ay askerlik borçlanması.540 gün.Kalan 960 gün 32 ay daha isteğe bağlı öderse eyt olayına gerek yok zaten normal emekli olabilir.
    Çok teşekkür ederim bilgileriniz için.
  • 20-01-2023, 21:50:53
    #12
    Son olarak 3600 gün ile 60 yaşında emekli olabilir.(Hiç ödeme yapmadan)Maaşı çok düşük olur ama.Araştırın bu olayı
  • 20-01-2023, 21:59:38
    #13
    Kaynağını arayarak doğru bilgi alabilirsin 170 sgk