selim5051 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şöyle yazalım o zaman.1500 gün eksiği var. 18 ay askerlik borçlanması.540 gün.Kalan 960 gün 32 ay daha isteğe bağlı öderse eyt olayına gerek yok zaten normal emekli olabilir.
Çok teşekkür ederim bilgileriniz için.