Bilecikte olan varmı nasipse şubatta ordayım - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bilecikte olan varmı nasipse şubatta ordayım
4
●
162
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Bilecikte olan varmı nasipse şubatta ordayım
12-01-2023, 11:33:21
#1
runo
merhaba askerlik için görev yerim bilecik merkez jandarma eğitim alay komutanlığı olarak belirlendi. orda askerlik yapan veya yaşayan arkadaşlar varmı
12-01-2023, 11:36:26
#2
dsvarl
Açıklandımı ? Birde nereden bakabiliriz oraya şimdiden yolun açık olsun 😊
12-01-2023, 11:38:35
#3
MehmetOzen
Gemiş olsun bol içlik all
12-01-2023, 11:47:04
#4
onrgrgn
99 yılında merkezde kaldım 30 gun den sonra söğüte geçmiştim. Arkadaşın dediği gibi içlik al. 4 mevsimi 1 günde yaşayacaksın.
12-01-2023, 12:03:19
#5
Oguz11
Hayırlı olsun kardeşim ben doğma büyüme Bilecik'liyim. Burada askerlik yapanlar çok sevmezler burayı küçük yer zaten. Geldiğinde birşeye ihtiyacın olursa ulaş bana numaramı pm'den atıyorum
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler