• 12-01-2023, 11:33:21
    #1
    merhaba askerlik için görev yerim bilecik merkez jandarma eğitim alay komutanlığı olarak belirlendi. orda askerlik yapan veya yaşayan arkadaşlar varmı
  • 12-01-2023, 11:36:26
    #2
    Açıklandımı ? Birde nereden bakabiliriz oraya şimdiden yolun açık olsun 😊
  • 12-01-2023, 11:38:35
    #3
    Gemiş olsun bol içlik all
  • 12-01-2023, 11:47:04
    #4
    99 yılında merkezde kaldım 30 gun den sonra söğüte geçmiştim. Arkadaşın dediği gibi içlik al. 4 mevsimi 1 günde yaşayacaksın.
  • 12-01-2023, 12:03:19
    #5
    Hayırlı olsun kardeşim ben doğma büyüme Bilecik'liyim. Burada askerlik yapanlar çok sevmezler burayı küçük yer zaten. Geldiğinde birşeye ihtiyacın olursa ulaş bana numaramı pm'den atıyorum