Hayırlı olsun kardeşim ben doğma büyüme Bilecik'liyim. Burada askerlik yapanlar çok sevmezler burayı küçük yer zaten. Geldiğinde birşeye ihtiyacın olursa ulaş bana numaramı pm'den atıyorum