Konu
Bilecikte olan varmı nasipse şubatta ordayım
12-01-2023, 12:03:19
#5
Oguz11
Hayırlı olsun kardeşim ben doğma büyüme Bilecik'liyim. Burada askerlik yapanlar çok sevmezler burayı küçük yer zaten. Geldiğinde birşeye ihtiyacın olursa ulaş bana numaramı pm'den atıyorum